Навчаємося дистанційно





Так сталось, що кілька тижнів 
ми змушені навчатись на відстані. 
Дуже прикро, що причиною цього стала загроза небезпечної хвороби. 
Але це ще й можливість випробувати наші сили. 
Чи зможемо? 
Вірю, що так!!! 
Незвично!!! 
Але цікаво!!!




Індивідуальний план роботи
заступника директора з навчально-виховної роботи Абрамчук І. В.
Дата
Зміст роботи
Час
Примітка
1
18.03.2020
1.Робота зі шкільною документацією
накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти.
2. Наказ про підсумки проведення сезону безпеки на водних об’єктах в осінньо-зимовий період.
3. Розміщення  завдань для учнів 2 х класів
( інформатика – соцільна мережа Viber) та 1х класів  (фізична культура)
4.Індивідуальні консультації в онлайн режимі класним керівникам (за запитом) в дистанційному
форматі Instagram, Viber

8:00 – 12:00



12:00 – 13:00



13:00- 15:00


15:00- 17:00












2
19.03.2020
1. Робота зі шкільною документацією
накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти.
2. Робота з   класними керівниками:
Консультації для класних керівників з питання організації виховної роботи для учнів під час весняних канікул в дистанційному форматі у Viber.
3. Розміщення  завдань для учнів 2 х класів
( інформатика – соцільна мережа Viber) та 1х класів (фізична культура)
4. Перегляд національного вебінару МОН з питань підвищення кваліфікації педпрацівників ЗЗСО

8:00-13:00


     13:00 -15:00




      15:00-16:00


      16:00:17:00












3
20.03.2020
1.Робота зі шкільною документацією
накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти.
2. Індивідуальні консультації в онлайн режимі учням, батькам і класним керівникам (за запитом) в дистанційному
форматі  Viber.
3. . Розміщення  завдань для учнів 2 х класів
( інформатика – соцільна мережа Viber).

4. Опрацювання фахової літератури

5.Перегляд ОНЛАЙН-ТРАНСЛЯЦІЇ НА FB-СТОРІНЦІ МОН ПРО ОРГАНІЗАЦІЮ РОБОТИ ВЧИТЕЛІВ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ

8:00


Протягом дня



           14:00

           15:00

           16:00









Viber
4
23.03.2020
1.Складання тижневого плану роботи ЗДНВР.
2. Робота з   класними керівниками:
Про закінчення реалізації Програми з національно-патріотичного виховання в дистанційному форматі у Viber.
3.Телефонічна бесіда з методистом  відділу освіти Ткач О.М., щодо звіту з національно-патріотичного виховання.
4. Перевірка ведення журналу класними керівниками 1-4 х класів. (сторінок запису інструктажів та виховних годин).

8:00
9:00



12:00


15:00

5
24.03.2020
1Робота зі шкільною  документацією
накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти.
2.Написання звіту з реалізації Програми національно-патріотичного виховання Сарненщини на 2008-2020 рр.
3. Підвищення професійної майстерності шляхом перегляду освітнього сайту «Уміти вчити: спільнота освітян»

8:00- 11:00


11:00 – 16:00


     16:00 – 17:00











6
25.03.2020
1.Робота зі шкільною  документацією
накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти)
2. Перевірка ведення класних журналів вчителів 5-7 класів та журналів-інструктажів (сторінок запису інструктажів та виховних годин класних керівників).
3. Систематизація документів в папці по травматизму.
4. Індивідуальні консультації в онлайн режимі з класним керівникам (збір розробок виховних заходів та уроків з реалізації Програми виховання на 2008 – 2020 рр на електронну адресу).
5. . Підвищення професійної майстерності шляхом ознайомлення  з 5 популярними платформами для онлайн викладання.

8:00 – 10:00


11:00 – 12:00



12:00 – 14:00

    14:00 – 16:00




     16:00 – 17:00
























7
26.03.2020
1. Робота зі шкільною  документацією
накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти.
2.Перевірка ведення класних журналів вчителів 8-9 класів та журналів-інструктажів (сторінок запису інструктажів та виховних годин класних керівників).
3. Самоосвіта (вивчення інтернет простору для саморозвитку). Сайт:«На Урок».
4.Закінчення  звіту з реалізації Програми національно-патріотичного виховання Сарненщини на 2008-2020 рр.
8:00 – 11:00


     11:00 – 12:00


 
   12:00 – 14:00

    14:00 – 17:00












8
27.03.2020
1. Робота зі шкільною  документацією
накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти.
2. Індивідуальні консультації в онлайн режимі
 учням і класним керівникам  в Instagram, Viber.
3. Підготовка матеріалу до уроків інформатики та фізичної культури на наступний тиждень.
4. Самоосвітня робота в  мережі Інтернет на сайті https://prometheus.org.ua/
5.Складання проектів наказів з питань виховної роботи на квітень місяць.
8:00 -11:00


      Протягом дня


      11:00-15:00


      15:00 – 16:00

      16:00 – 17:00
















9
30.03.2020
1. Складання тижневого плану роботи ЗДВР.
2. Робота зі шкільною документацією

накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти

3.Консультація з педагогом – організатором щодо відзначення Великодніх свят.
4. Розміщення  завдань для учнів 2 х класів
( інформатика – соцільна мережа Viber) та 1х класів  (фізична культура).
5. Індивідуальні консультації в онлайн режим іучням, батькам і класним керівникам (за запитом) в дистанційному
форматі  Viber
6.Перегляд на Освітньому проєкті «Всеосвіта»вебінару «Використання онлайн-тестів для організації дистанційного навчання»

8:00-9:00
9:00 – 11:00


11:00 – 12:00

12:00 -13:00


     13:00 – 15:00



   18:00













http://www.youtube.com/watchv?v=HK41XBOx9LQ








10
31.03.2020
1. .Перевірка планів гурткової роботи
2. Робота зі шкільною документацією

накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти.

3. Консультація з заступником директора з господарської частини щодо проведенням місячника благоустрою та санітарної очистки
(складання плану роботи).
4.Перевірка ведення класних журналів вчителів 8-9 класів та журналів-інструктажів (сторінок запису інструктажів та виховних годин класних керівників).
5. Підготовка відео уроку з фізичної культури для 1-х класів «Ранкова зарядка».

8:00 – 10:00
    10:00 – 12:00


     12:00 – 13:00



      13:00 – 15:00



       15:00-17:00























http://www.youtube.com/watchv?v=9GU7Kn_b6oc
11
01.04.2020
1. Робота зі шкільною документацією

накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти.

2. Індивідуальні консультації в онлайн режимі учням, батькам і класним керівникам (за запитом) в дистанційному
форматі  Viber
3. Корегування плану виховної роботи.
4.  Розміщення  завдань для учнів 2 х класів
( інформатика – соцільна мережа Viber) та 1х класів  (фізична культура).

8:00 – 9:00


      9:00 – 12:00



       12:00 – 15:00
       15:00 – 17:00

12
02.04.2020
1. Робота зі шкільною документацією

накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти.

2. Упорядкування папки «Харчування»;
3. .Консультація з педагогом – організатором, класними керівниками щодо проведення тижня дорожнього руху.
4.  Розміщення  завдань для учнів 2 х класів
( інформатика – соцільна мережа Viber) та 1х класів  (фізична культура).
5.Підвищення професійної майстерності шляхом перегляду освітнього сайту «На флешку».
8:00 -11:00


      11:00-12:00
      12:00 – 14:00


      14:00 – 15:30


      15:30 – 17:00













http://www.youtube.com/watchv?=c0_apcnVTKU
miyklas.com.ua
13
03.04.2020
1. Робота зі шкільною документацією

накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти.

2.Консультація з вчителем основи здоров’я Царук н. м., класними керівниками щодо проведення в школі Тижня безпеки життєдіяльності та Дня цивільного захисту.
3. Розміщення  завдань для учнів 2 х класів
( інформатика – соцільна мережа Viber)
4. Робота  з календарно-тематичним плануванням.
5. Корегування плану виховної роботи.

8:00-10:00


    10:00 – 12:00



    12:00 -14:00
 
    14:00 -15:00

    15:00 -17:00



Уроки фізичної культури










Загартовування — це тренування організму, його підготовка до своєчасної мобілізації. Це один із методів профілактики захворювань і зміцнення здоров’я.
Загартовування не лікує, а попереджає хворобу. Воно підвищує працездатність і витривалість організму, нормалізує емоційний стан.
Під час загартовування слід дотримуватись таких принципів, як систематичність використання всіх процедур, поступовість збільшення сили їхньої дії, послідовність їхнього проведення, урахування індивідуальних особливостей людини і стану її здоров’я, комплексність дії природних чинників.
Існує кілька методів загартовування.
Загартовування повітрям — це найбільш безпечний засіб зміцнення здоров’я, його слід розпочинати з вироблення звички до свіжого повітря.
Повітря впливає на організм температурою, вологістю і швидкістю руху. Дозування повітряних ванн здійснюється або поступовим зниженням температури повітря, або збільшенням тривалості процедури при одній і тій же температурі. Сигналами несприятливого впливу на організм при теплих ваннах є різке почервоніння шкіри і рясне потовиділення, при прохолодних і холодних - поява "гусячої шкіри" і озноб. У цих випадках повітряна ванна припиняється. Холодні ванни можуть приймати лише добре загартовані люди і тільки після лікарського обстеження.
Дотримуйся таких правил:
Правило 1. Спи з відчиненою кватиркою.
Правило 2. Щоденно гуляй і грайся на свіжому повітрі.
Правило 3. Роби повітряні ванни у літню пору — на вулиці, взимку — в кімнаті, відкривши кватирку.
Правило 4. Одягайся за погодою — не перегрівай свій організм теплим одягом.
Загартовування сонцем - сонячні ванни.
Загартовування сонцем покращує обмін речовин, підвищує вміст гемоглобіну в крові, підсилює кровообіг, стимулює травлення, загаль¬ний тонус організму, його стійкість проти інфекції.
Кожен вид сонячних променів надає специфічну дію на організм. Інфрачервоні промені надають теплову дію, мають ультрафіолетові бактерицидні властивості, під їх впливом утворюється пігмент меланін, в результаті чого шкіра набуває смаглявий колір - засмага, що оберігає організм від надлишкової сонячної радіації і опіків. Ультрафіолетові промені необхідні для синтезу в організмі вітаміну Д, без якого порушується ріст і розвиток кісток, нормальна діяльність нервової і м'язової систем. Ультрафіолетові промені в малих дозах збуджує, а в великих - пригнічують ЦНС, можуть призвести до опіку. Якщо після прийому сонячних ванн ви бадьорі і життєрадісні, у вас хороший апетит, міцний, спокійний сон, значить, вони пішли вам на користь. Якщо ви стаєте дратівливим, млявим, погано спите, пропав апетит, - значить, навантаження була велика і потрібно на кілька днів виключити перебування на сонці, а в подальшому скоротити тривалість сонячних ванн.
Дотримуйся таких правил:
Правило 1. Не перегрівайся!
Правило 2. У перші дні засмагай на сонці не більше 10 хвилин.
Правило 3. Найкраще засмагати до 11 години ранку й після 16 годин
Правило 4. Захищай голову від сонячних променів.
Загартовування водою. Водні процедури — це обтирання, обливання, душ, купання.
Загартовування водою позитивно впливає на організм людини.
Загартовування водою - потужний засіб, що володіє яскраво вираженим охолоджуючим ефектом, так як її теплоємність і теплопровідність у багато разів більше, ніж повітря. Показником впливу водних процедур, що гартують служить реакція шкіри. Якщо на початку процедури вона на короткий час блідне, а потім червоніє, то це говорить про позитивний вплив, отже, фізіологічні механізми терморегуляції справляються з охолодженням. Якщо ж реакція шкіри виражена слабо, збліднення і почервоніння відсутні, то це означає недостатність закаливающего впливу. Треба трохи понизити температуру води або збільшити тривалість процедури. Різке збліднення шкіри, почуття сильного холоду, озноб і тремтіння свідчать про переохолодженні. В цьому випадку треба зменшити холодове навантаження, підвищити температуру води або скоротити час процедури.
До водних процедур відносять обтирання (початковий етап гартування водою), обливання, душ.
На початку загартовування температура води повинна бути плюс 30-32°С і тривалість не більше хвилини. Надалі можна поступово знижувати температуру і збільшувати тривалість до 2 хвилин, включаючи розтирання тіла. При хорошій ступеня загартованості можна приймати контрастний душ, чергуючи 2-3 рази воду 35-40°С з водою 13-20°С протягом 3 хв. Регулярний прийом зазначених водних процедур викликає відчуття свіжості, бадьорості, підвищеної працездатності. При купанні здійснюється комплексний вплив на організм повітря, води і сонячних променів.
Починати купання можна при температурі води 18-20°С і 14-15°С повітря.
Систематичне використання процедур загартовування знижує імовірність простудних захворювань, а то й зовсім позбавляє їх.
Висновок: Загартовування - важливий засіб профілактики негативних наслідків охолодження організму або дії високих температур. Систематичне застосування процедур, що гартують, знижує число простудних захворювань у 2-5 разів, а в окремих випадках майже повністю виключає їх. Існують три види загартовування: повітрям, сонцем і водою.
Дотримуйся таких правил:
Правило 1. Обтирай тулуб змоченими у воді руками, а потім енергійно розітри шкіру рушником до відчуття приємної теплоти.
Поступово зменшуй температуру води від 30°С до температури водопровідної.
Правило 2. Найкращий час для загартовування водою — ранок, після фізичної зарядки.
Через місяць від регулярного обтирання переходь до обливань. При загальному обливанні голову залишай сухою.
Правило 3. Для загартовування водою використовуй душ. Спо­чатку температура води повинна бути 36 °С, а потім її поступово зни­жують до 20-15 °С. Тривалість процесу — 1-3 хв.
Правило 4. Чудовий вид загартовування — холодні ванни для ніг. Найкращий час — перед сном. Спочатку вода повинна бути комфортно прохолодною, а потім доцільно поступово знижувати її температуру до 12 °С. Тривалість процедури — 1-2 хв. Ноги витирай, а потім розтирай шкіру стоп до почервоніння й відчуття тепла.
Правило 5. Влітку купайся і плавай у штучних і природних во­доймах.
Правило 6. Для загартовування водою використовуй душ. Спо­чатку температура води повинна бути 36 °С, а потім її поступово зни­жують до 20-15 °С. Тривалість процесу — 1-3 хв.
Правило 7. Чудовий вид загартовування — холодні ванни для ніг. Найкращий час — перед сном. Спочатку вода повинна бути комфортно прохолодною, а потім доцільно поступово знижувати її температуру до 12 °С. Тривалість процедури — 1-2 хв. Ноги витирай, а потім розтирай шкіру стоп до почервоніння й відчуття тепла.
Щоб бути витривалим, мати міцне здоров'я, не бо­ятися застуди і хвороб, треба загартовуватися.
Існує така притча:
У Давньому Римі в холодний день тепло одяг­нений юнак зустрів старого воїна. На воїні була лише натільна пов'язка.
— Як ти, старий, не змерз у такий холод? — запитав юнак.
— Але ж ти не закриваєш обличчя?— відповів воїн.
— Та це ж обличчя, воно звикло! — здивувався юнак.
— То уяви собі, що я — весь обличчя, — відповів старий воїн. Об­личчя звикає до холоду, до змін температури. Так має звикнути і все тіло. Потрібне тренування.
Висновок: Щоб бути витривалим, мати міцне здоров'я, не бо­ятися застуди і хвороб, треба загартовуватися. Загартованість потрібна людям будь-якого віку. По­трібна вона і дітям.


Щоденні заняття спортом зміцнять імунітет 

та збережуть ваше здоров'я.




До вашої уваги комплекс фізичних вправ.

Фестиваль ранкової зарядки 
"РУХ ЗАРАДИ ЖИТТЯ"








Комплекс дихальних вправ "ЕМОЦІЇ"


КОМПЛЕКС ВПРАВ ДЛЯ ВДОСКОНАЛЕННЯ СТРИБКІВ





Основні поради батькам для збереження здоров’я дитини:
Створити сприятливий емоційний клімат в родині, дружні взаємовідносини між батьками й дітьми.
Відповідальне ставлення батьків до здоров’я дитини та власного. Для того, щоб навчити дитину принципам здорового способу життя батьки повинні подавати приклад та самі дотримуватися тих же принципів.
Створити сприятливі умови для фізичного та психічного розвитку дитини. Спільні активні заняття спортом захоплюють дітей, дозволять покращити фізичний та нервово-психічний розвиток дитини. 
Дотримання принципів раціонального збалансованого харчування особливо актуальним є в ранньому віці, коли відбувається активне формування систем і організму дитини. Намагайтеся, щоб на Вашому столі були тільки корисні продукти і здорова їжа. Виключіть з раціону сім’ї шкідливі продукти, наприклад, газовані напої, чіпси, фаст-фуд, шоколадні батончики, а також обмежте жирне, смажене і копчене. Слідкуйте за об’ємом їжі, який їсть малюк, і не допускайте переїдання.

СПЕЦІАЛЬНІ БІГОВІ ВПРАВИ


КОМПЛЕКС ВПРАВ З М'ЯЧЕМ 








                                                                   Індивідуальний план роботи
під час карантину (06.04.2020-08.05.2020)
заступника директора з навчально-виховної роботи
Абрамчук Ірини Володимирівни


Дата
Зміст роботи
Час роботи
1.
06.04.2020
1. Корекція виховного  плану на ІІ семестр.
2. Розміщення  завдань для учнів 2 х класів
( інформатика – соцільна мережа Viber) та 1х класів  (фізична культура)
3.Складання індивідуального плану роботи вчителя та заступника директора  на період карантину.
3. Робота з методичною літературою.

8.00 – 11.00
11.00-13.00

13.00 – 15.00

15.00-17.00
2.
07.04.2020
1.Робота зі шкільною  документацією
-        накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти).
2.Самоосвіта (вивчення інтернет простору для саморозвитку).Сайт «На Урок»
3. Розіслати відеоролик до Всесвітнього дня здоров’я  всім вчителям та учням школи (соцільна мережа Viber)
8.00 –12.00


12.00 –13.00

13.00 – 16.00


3.
08.04.2020

1.Опрацювання фахової літератури

2.Робота з   класними керівниками:
Консультації для класних керівників з питання організації навчально-виховної роботи для учнів дистанційному форматі у Viber.
3. Розміщення  завдань для учнів 2 х класів
( інформатика – соцільна мережа Viber) та 1х класів  (фізична культура)
4.Самоосвіта (вивчення інтернет простору для саморозвитку).
8.00 – 12.00

12.00 – 14.00



14.00-16.00
4.
09.04.2020
1.Робота з поштою та шкільною документацією (накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти)
2. Розміщення  завдань для учнів 2 х класів
( інформатика – соцільна мережа Viber) та 1х класів  (фізична культура).
3. Робота з педколективом (Viber)


8.00 – 12.00

12.00 – 13.00
   13.00 –          
    16.00
5.
10.04.2020
1.Підвищення професійної майстерності шляхом перегляду освітнього сайту «Уміти вчити: спільнота освітян»
2.. Дистанційні індивідуальні онлайн-консультації з вчителями (за запитом) в Instagram, Viber.
3.Бесіда із вчителями трудового начання на рахунок конкурсу з декоративно-прикладного мистецтва «Знай та люби свій край».
8.00 – 10.00

10.00 – 12.00

12.00 - 14.00
14.00-16.00
6.
13.04.2020
1.Індивідуальні консультації в онлайн режимі
з учнями і класними керівниками (за запитом) в дистанційному форматі Instagram, Viber.
2. Розміщення  завдань для учнів 2 х класів
( інформатика – соцільна мережа Viber) та 1х класів  (фізична культура).
3. Підготовка завдань для учнів на 14.04.2020 р
4.Систематизація матеріалу  у папці «Здоровий спосіб життя»

8.00 – 10.00



10.00 – 12.00

12.00 – 14.00

14.00-16.00
7.
14.04.2020
1.Систематизація матеріалу по методичній роботі.
3.Індивідуальні консультації в онлайн режимі з учнями.
4. Упорядкувати матеріали в папці «Травматизи»
8.00 – 10.00
10.00 – 12.00
14.00 – 16.00
8.
15.04.2020
1. Розміщення  завдань для учнів 2 х класів
( інформатика – соцільна мережа Viber) та 1х класів  (фізична культура).
 Підготовка завдань з інформатики
2.Робота з методичною літературою та документацією.
3.Робота з документами заступника з НВР, листами відділу освіти, МОН.

8.00 – 10.00
10.00 – 13.00
13.00 – 15.00
15.00-16.00
9.
16.04.2020
1. Розміщення  завдань для учнів 2 х класів
( інформатика – соцільна мережа Viber) та 1х класів  (фізична культура).
2. Підвищення професійної майстерності шляхом ознайомлення  з 5 популярними платформами для онлайн викладання.
3. Індивідуальні консультації в онлайн режимі
 учням і класним керівникам (за запитом) в дистанційному форматі Instagram, Viber.
8.00 – 10.00

10.00 – 14.00


14.00 – 16.00
10.
17. 04.2020
1. Розміщення  завдань для учнів 2 х класів
( інформатика – соцільна мережа Viber)
 2. Бесіда з учителями та учнями стосовно конкурсу «За нашу свободу»
3. Індивідуальні онлайн-консультаціїдляучнів, якіпотребуютьдопомогипідчаснавчаннявдистанційнійформі.
4.Підбір матеріалу для уроків
8.00 – 9.00

9.00 – 13.00

13.00 - 14.00
14.00 – 15.00
15.00-16.00
11.
20.04.2020
1. Розміщення  завдань для учнів 2 х класів
( інформатика – соцільна мережа Viber) та 1х класів  (фізична культура).
2. Підготовка матеріалу на педраду (створення презентації, відео)
3.. Самоосвіта (вивчення інтернет простору для саморозвитку). Сайт:«На Урок»
4. Індивідуальні консультації в онлайн режимі
 учням і класним керівникам (за запитом) в Instagram, Viber.
8.00 – 10.00



10.00 - 12.00

12.00 – 14.00

14.00 – 16.00
12.
21.04.2020
1. Бесіда з керівником МО класних керівників.
3.Індивідуальні консультації в онлайн режимі з учнями.
4. Бесіда з педагогом-оганізатором та класними керівниками щодо відзначення «Дня Землі».
8.00 – 10.00
10.00 – 13.00
14.00-16.00

13.
22.04.2020
1. Розміщення  завдань для учнів 2 х класів
( інформатика – соцільна мережа Viber) та 1х класів  (фізична культура).
2.Робота з документами заступника з ВР.
3. Підбір матеріалу для уроків.
4.Самоосвіта. Пошук, відбір та перегляд вебінарів.
8.00-10.00


10.00-12.00
12.00-14.00
14.00-16.00
14.
23.04.2020
1. Робота з шкільною документацією.
2.  Розміщення  завдань для учнів 2 х класів
( інформатика – соцільна мережа Viber) та 1х класів  (фізична культура).
3. Індивідуальні консультації в онлайн режимі з учнями.
4.Підбір і розробка завдань для роботи з обдарованими учнями.
8.00-10.00
10.00-12.00

12.00-14.00

14.00-16.00
15.
24.04.2020
1.Робота зі шкільною  документацією
накази, звіти (згідно листів-інформаторів відділу освіти).
2.  Розміщення  завдань для учнів 2 х класів
( інформатика – соцільна мережа Viber)
3. Робота в папці з календарно-тематичного планування.
4. Самоосвітня робота в  мережі Інтернет на сайті МОН України та перегляд освітнього сайту «Перерва»

8.00-12.00

12.00-14.00

14.00-16.00
16.
27.04.2020
1.  Розміщення  завдань для учнів 2 х класів
( інформатика – соцільна мережа Viber) та 1х класів  (фізична культура).
2. Індивідуальні онлайн-консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
3. Оформлення блогу
4. Бесіда з вчителями трудового навчання щодо проведення конкурсу «Знай і люби свій рідний край»

8.00 – 10.00

10.00 - 12.00

12.00 – 14.00

14.00 – 16.00
17.
28.04.2020
1. Робота з методичною літературою.
2.Робота з документами заступника з НВР.
3. Підбір матеріалу для уроків.
4.Самоосвіта. Пошук, відбір та перегляд вебінарів.
8.00-10.00
10.00-12.00
12.00-14.00
14.00-16.00
18.
29.04.2020
1. Опрацювання фахової літератури
2.   Розміщення  завдань для учнів 2 х класів
( інформатика – соцільна мережа Viber) та 1х класів  (фізична культура).
3. Самоосвіта (вивчення інтернет простору для саморозвитку).
3.Робота з методичною літературою.
8.00-10.00
10.00-12.00

12.00-16.00
19.
30.04.2020
1.Робота з документами заступника з НВР.
2.Подання у відділ освіти робіт на конкурс «Знай і люби свій край»
3.Реєстрація на дистанційні курси заступників директорів з навчально-виховної роботи
8.00-10.00
10.00-15.00

12.00-15.00
20
З 04.05.2020 по 07.05.2020 р дистанційні курси
заступників з навчально-виховної роботи




Немає коментарів:

Дописати коментар